NOVINKY

arr3ALBI - 10% SLEVAVážení zákazníci, připravili jsme pro Vás akční nabídku na všechny výrobky značky ALBI. Pouze tento ... arr320.8.2017 - KAPSÁŘE NA PYŽAMA - PYŽAMOŽROUTIPSSST, pyžamožout už je tady! Tento krásný propracovaný polštář slouží zároven i jako kapsář.... arr320.8.2017 - EXKLUZIVNÍ POLŠTÁŘKOVÉ PĚTIDÍLNÉ MANTINELY VE 3D PROVEDENÍNově nabízíme 3 exkluzivní sady polštářkových mantinelů do postýlky pro miminka v nevšedním 3D... arr316.8.2017 POŠTOVNÉ S ČESKOU POŠTOU - ZVÝHODNĚNÍVážení zákazníci, připravili jsme pro Vás zvýhdněné poštovné od České pošty PŘI NÁKUPU ZBOŽÍ V... arr313.8.2017 NOVÁ KOLEKCE ODĚVŮ PRO PŘEDČASNĚ NAROZENÁ MIMINKA  Milé maminky, právě jsme rozšířili sortiment o kojenecké sady pro předčasně narozená miminka.... arr311.08.2017 - Samolepky na autoSuper novinka v naší nákupní galerii. Samolepky na auto, kterým se také říká nálepky na auto,... arr3FISHER PRICE - 7 % SLEVA Vážení zákazníci, připravili jsme pro Vás akční nabídku na všechny výrobky značky FISHER PRICE.... arr35.08.2017 - ODSÁVAČKY MATEŘSKÉHO MLÉKOMateřské mléko je pro miminko to nejlepší co může na začátku svého života od maminky dostat. V...

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 899,00 Kč (35,06 Eur)
DOSTUPNÉ
naše cena 10 600,00 Kč (413,40 Eur)
NA OBJEDNÁVKU
naše cena 4 999,00 Kč (194,96 Eur)
DOSTUPNÉ

KONTAKTY

NÁKUPNÍ GALERIE COOL HOME
U STADIONU 714/30
MOST 43401
cool-home@seznam.cz


ANKETA

ODKUD JSTE SE O NÁS DOZVĚDĚLI?

ZBOŽÍ 44% HEUREKA 25% FACEBOOK 13% GOOGLE 19%

 

 

 

 

 

 

 


» REKLAMACE
REKLAMACE

 

Přišlo Vám zboží poškozené, rozbité či jinak vadné? I toto se může stát a Vy v tom případě

zcela nepochybně mát nárok na reklamaci zboží. Abychom Vám celý již tak nepříjemný proces

ulehčili, připravili jsme pro Vás reklamační list, který Vám v případě potřeby zašleme, Vy jej

vyplňte a  zašlete společně s reklamovaným zbožím k nám, na naši adresu. K Vaší reklamaci

budeme přistupovat s maximální péčí a zodpovědností. O vyřízení reklamace Vás budeme

informovat co nejdříve, nejdéle do 30 dnů od přijetí zboží.

Toto platí v případě, že nedošlo k poškození zboží při přepravě. Pokud došlo k poškození zboží vlivem

přepravy,pak je postup následující:


Je-li poškození zásilky zjevné již při předání kurýrem pak máte možnost:

1) zásilku převzít, před kurýrem otevřít a zkontrolovat a poté se rozhodnout o přijetí či nepřijetí zásilky

2) zásilku převzít s výhradou ( kurýr provede záspis, že zásilka při předání vykazuje znaky poškození )

zásilku rozbalíte a zkontrolujete poté a doma

3) zásilku odmítnete a informujete nás o důvodu odmítnutí emailem

 

Pokud poškození zásilky není na první pohled zcela zjevné, ale po rozbalení zjistíte poškození výrobku,

ke kterému mohlo dojít při přepravě musíte nám tuto skutečnost oznámit emailem do 24 hodin od

převzetí zásilky a to i o víkend či svátek. V případě pozdějšího nahlášení nebude reklamace ze strany

dopravce uznána.