Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 200,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
01.02.2019
PŘI NÁKUPU NAD 1200 KČ DOPRAVA ZDARMA
Vážení zákazníci, nakupte v našem eshopu za 1200 kč a více a budete mít poštovné ZDARMA. V případě, že této nabídky nevyužijete , máme pro Vás zvýh... číst celé
16.01.2019
Samolepky na auto
Super novinka v naší nákupní galerii. Samolepky na auto, kterým se také říká nálepky na auto, superlepky, autolepky, polep na auto, atd. Nyní je v nab... číst celé
06.01.2019
Nalepení samolepky na zeď
FOTONÁVOD - Jak správně lepit samolepky s přenosovou folií JAK SPRÁVNĚ LEPIT SAMOLEPKY S PŘENOSOVOU FOLIÍ Lepení samolepky je snadná a zábavná v... číst celé
Zobrazit všechny novinky
REKLAMACE

 

Přišlo Vám zboží poškozené, rozbité či jinak vadné? I toto se může stát a Vy v tom případě

zcela nepochybně mát nárok na reklamaci zboží. Abychom Vám celý již tak nepříjemný proces

ulehčili, připravili jsme pro Vás reklamační list, který Vám v případě potřeby zašleme, Vy jej

vyplňte a  zašlete společně s reklamovaným zbožím k nám, na naši adresu. K Vaší reklamaci

budeme přistupovat s maximální péčí a zodpovědností. O vyřízení reklamace Vás budeme

informovat co nejdříve, nejdéle do 30 dnů od přijetí zboží.

Toto platí v případě, že nedošlo k poškození zboží při přepravě. Pokud došlo k poškození zboží vlivem

přepravy,pak je postup následující:


Je-li poškození zásilky zjevné již při předání kurýrem pak máte možnost:

1) zásilku převzít, před kurýrem otevřít a zkontrolovat a poté se rozhodnout o přijetí či nepřijetí zásilky

2) zásilku převzít s výhradou ( kurýr provede záspis, že zásilka při předání vykazuje znaky poškození )

zásilku rozbalíte a zkontrolujete poté a doma

3) zásilku odmítnete a informujete nás o důvodu odmítnutí emailem

 

Pokud poškození zásilky není na první pohled zcela zjevné, ale po rozbalení zjistíte poškození výrobku,

ke kterému mohlo dojít při přepravě musíte nám tuto skutečnost oznámit emailem do 24 hodin od

převzetí zásilky a to i o víkend či svátek. V případě pozdějšího nahlášení nebude reklamace ze strany

dopravce uznána.











Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.