- Úvod
- VŠE O NÁKUPU
- REKLAMACE
Přišlo Vám zboží poškozené, rozbité či jinak vadné? I toto se může stát a Vy v tom případě
zcela nepochybně mát nárok na reklamaci zboží. Abychom Vám celý již tak nepříjemný proces
ulehčili, připravili jsme pro Vás reklamační list, který Vám v případě potřeby zašleme, Vy jej
vyplňte a zašlete společně s reklamovaným zbožím k nám, na naši adresu. K Vaší reklamaci
budeme přistupovat s maximální péčí a zodpovědností. O vyřízení reklamace Vás budeme
informovat co nejdříve, nejdéle do 30 dnů od přijetí zboží.
Toto platí v případě, že nedošlo k poškození zboží při přepravě. Pokud došlo k poškození zboží vlivem
přepravy,
pak je postup následující:
Je-li poškození zásilky zjevné již při předání kurýrem pak máte možnost:
1) zásilku převzít, před kurýrem otevřít a zkontrolovat a poté se rozhodnout o přijetí či nepřijetí zásilky
2) zásilku převzít s výhradou ( kurýr provede záspis, že zásilka při předání vykazuje znaky poškození )
zásilku rozbalíte a
zkontrolujete poté a doma
3) zásilku odmítnete a informujete nás o důvodu odmítnutí emailem
Pokud poškození zásilky není na první pohled zcela zjevné, ale po rozbalení zjistíte poškození výrobku,
ke kterému mohlo dojít při přepravě musíte nám tuto skutečnost oznámit emailem do 24 hodin od
převzetí zásilky a to i o víkend či svátek. V případě pozdějšího nahlášení nebude reklamace ze strany
dopravce uznána.